? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 23 August 2009

Alhamdulillah...

hari ni masuk 2 hari umat Islam berpuasa......dan hari ketiga aku dapat menunaikan solat Tarawikh...
Malam ni gak...aku rasa syahdu sangat pada suara pak Imam ms wt tarawikh...erm....rasa sayu sangat....suara nye wat aku xmengantuk langsung wt tarawikh......ermmm...rs mcm sedih sgt tahun ni...bila mana 2 org jemaah pmpuan yg sama2 satu saf dengan aku...dah kembali ke rahmatullah....innalillahiwainnailaihirrojiun...
aku berdaya buat 23 rakaat...ermmmm
aku pegi ngan mak arini....kops xp..igt dia xmu p...upenye aku xdengar ddia suh tunggu....
so...jalan lerrr ngan mak..p masjid tanjung...selama ni...aku xlarat dengan bacaan surah yang panjang2...tp alhamdulillah..mlm ni aku selamat wat 23 rakaat.....bestnyerrrrrrrrrrrr
xtau la...tahun depan aku dapat sambut lagi ker x...puasa...
mana tau..Tuhan amik aku tahun depan.....xmerasa la...lagi aku berdiri di saf -saf...erm
rsnyer tu je kot utk arini...sj nk kongsi..bahaw aku sangat gumbira menunaikan solat tarawikh malam ke 3 ni.....alhamdulillah.....

0 comments: