? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 12 October 2009

cukuplah Allah bagiku....

hmmmmmm.....lamanyer xmenaip kt blog ni....mcm xberkesempatan plak...

malam ni..aku nk cter psl betapa cinta itu akan lahir sejatinya ..hehhe

Betapa indahnya jika setiap hari semakin mengenaliMU dan kalamMu... Semakin mengenali Kekasih-Mu membuatkan diri ini serik berada dalam kelalaian...

Kelalaian dahulu membuat aku terasa dan terkenang kisah lamaku.....ermmm


Ya Allah...jika aku ditakdirkan jatuh cinta.....
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya kepadaMu....."

Tika mataDiuji manisnya senyuman
Terpamit rasa menyubur harapan

Dan seketika
Terlontar ke dunia khayalan
Hingga terlupa singkat perjalanan

Tersedar aku dari terlena
Dibuai lembut belaian cinta
Rela aku pendamkan
Impian yang tersimpan
Enggan ku keasyikan

Gusar keindahannya
Merampas rasa cinta
Pada Dia yang lebih sempuna

Bukan mudah
Bernafas dalam jiwa hamba
Dan ku cuba
Menghindarkan pesona maya

Kerna tak upaya ku hadapinya
Andai murka-Nya menghukum leka

Diatas nama cinta
Pada yang selayaknya
Kunafikan yang fana
Moga dalam hitungan
Setiap pengorbanan
Agar disuluh cahaya redha-Nya

Biar sendiri hingga hujung nyawa
Asal tak sepi dari kasih-Nya
Kerna sesungguhnya hakikat cinta

Hanya Dia yang Esa
Saratkan hati ini dengan cinta hakiki
Sehingga ku rasai
Nikmat-Nya
Syurga-Nya
Cinta-Nya.............

0 comments: