? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 22 August 2009

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan...

Ramadhan menjelma lagi........penantian kini menjadi....
hehehhe...
salammmmmmmmmmmmm ramadhan kepada semua.......
arini 1 syawal....ooooooooooopsssssssss 1 ramdhan 1430H...
Hari pertama umat Islam di mesia ni berpuasa...
alhamdulillah...setakat ni aku masih lg dalm zon selesa....
aku haraaaaaaaapppp sangat......
yang aku dapat berpuasa dengan penuh tawadhuk tahun ni....
aku suke sangt..sbb impian aku nk beli AlQuran tajwid+tafsir dapat dipenuhi..
aku berjanji..insyaAllah dengan izin Allah...aku dapat menghabiskan 30 juzuk dalam ramadhan kali ini........aminnnnnnnnnnnnn
tata............................

0 comments: