? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 13 June 2009

rindu alam..




hmmmmmm.....lama gak x nulis kt blog ni...xder ape yg menarik utk dicatat .....arini..pagi2 aku da p jogging...bangun solat subuh p jogging di tanjung emas menaiki scooter...hahha...seronoknyerrrrrrrrrrrrr...tp berlari alone!lalalalala.....lari punya lari...aku pun naik pula scooter ..hajat dihati nk tgk matahari yang masih kelihatan tuh...aku pon duduk la mengejamkan mata....release!!!!!!




tp tatkala aku membuka mata...hati aku sayup jer melihat sinaran matahari tu......dengan sungai yang terbentang luas...pantulan cahaya yang kelihatan di dasar air...sungguh memukau! ya Allah...besarnya kekuasaan Mu....




tibe2 air mata aku mengalir....sedih sangt....melihat kebesaranMu...Ya Allah...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhh.......tetbe gak...aku nmpak ada sebuah bot nelayan bergerak laju..melanggar pantulan cahay matahari di dasar air....kurasakan ada pergerakan air menuju padaku.......cantiknya..............aku seolah2 rindu akan alam ciptaanMu ini....




0 comments: