? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 7 June 2009

donut chocolate...


yummyyyyyyyyyyyyyyyyyy....coti2 skul nie.....xder pe..nk buat..so...i amek keputusan utk membuat makanan..hehe..tekak teringin nk mkn donut chocolate...lgpun ank2 buah ramai ada nih..so.aku amik kptsan utk p ke kedai kek.membeli bahan2 wat donut chocolate..heheheh...yg bestnyer...ank buah aku yg p amekkan chocolate masak...ms time nk bayar...aku bole lupe plak..ahaks...ni adalah gambo yang aku smpt amek......excited tul nk masukkan dlm blog...ciknora dondae..huhuh....aku tepon kakak2 aku utk balik ke umh mak...mkn donut....dierang pe lagi....balik keje seme singgah....seronok....tgk bdk2 tu mkn donut.....hehehehhe...yg comot tu...si kuam.....komain lagi dia makan...keesokkan harinya aku nk wat kek....dapat 2 adun....adunan pertama ...jadik la....lembut giler...adunan ke dua tetiba mak aku panggil....dia kata bape minit masak kek....aku ckp la mmcm adunan pertama tadik......sekali tu aku kuarkan....hahahahha.....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......kek jatuh hahahhha....pelik...reramai pk kenapa...sekalitu....xder karen da...hahahah.....buang tepung jerk.....bwh xmasak...nasib bk...ierang dpt mkn adunan pertama.so...aku xtepon la...kakak2 aku soh balik..pasal kek kedua xjadik...nasib bek yg pertama jadik.dapat la nenek timah aku makan....hahahahhah...nora...nora.....ish ish ish

0 comments: