? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 10 August 2009

perlukah aku........

perlukah aku mengundur diri...erm...tp sampai ble?????????????aku asyik dengan sikapku yg suka mengundur diri........ish ish ish....bagi peluang kat org lain...:(

tibe2 hati aku terpanggil utk tulis blog arini....
minggu ni bdk2 sekolah sibuk untuk menghadapi trial-upsr...
guru besar panggil aku dan berbincang meminta aku menjadi ketua pengawas UPSR nanti..next week la....erm...aku xkisah bab keje i...walaupon penat...aku sanggup all out....dan aku xkan mengundur diri bab pekeerjaan ni...

tapi...

ble bab percintaan dan kasih sayang ni...sejak azali...aku suker sangat mengundur diri...setelah penat aku berusaha...utk membuka pintu hatiku......aku akan mengundur diri jika ada yang mencelah.....dah banyak da..yang berlaku....mmmmmmmmmm....

mungkin xder jodoh...tapi hari ni...aku terfikir yang aku seringkali mengundur diri bab ni...asal ada org mencelah jer....aku tarik diri...ego ker aku ni......!!!!!......

Ya Allah...sampai ble jodoh aku akan melekat jika aku asyik dengan sikapku yang suke mengundur diri...mungkin aku terasa yang aku ni xcntik...xpandai....dan x segala-galanya la....setiap tahun...ianya berlaku dekat diriku....erm...expect last year....

kt mane2 la....ker......aku yg syok sendiri.....semlm kwn aku telefon aku..erm...kwn yg pernah melamar diriku...skrg dia da kawen dan mempunyai seorg ank...ms dia nk lamar aku...aku tolak sbb dia telalu puih utkku....utk tak mengecewakan dia..aku pas dia kt member aku...maybe ms tu aku lom terpk utk kawen...tp nmpak usaha dia utk memperisterikan aku...jahat aku kan....:(
actually dia mmg serius nk berkawan dgnku...tp ms tu...aku x terpikir seme ni...ble dia tepon smlm..aku sedih sgt...mengalir airmata aku...erm...senang citer xder jodoh antara kami....erm..

igt lagi..ms di tmpt aku blajar...setiap mlm aku dpt panggilan dr org yg x aku kenali..memerhati aku dari jauh...berusaha utk berkawan dgn aku...tp aku tolak sb dlm ms yg sama kwn baik aku meminatinya....dah kawen da dierang...dtg lagi sorg usha aku melalui kwn aku...tp aku tolak jugak...sbb target ku ms tu hanya utk blajar.......erm...tolak lagi...hahaha
blaja tmpat lain...aku meminati seseorg yg muda dari ku....asalnya bergaduh..tp lama2 suker plak...ble dah ada perasaan tu...dtg plak org lain...aku xble tgk org yg aku syg berdamping dgn org lain..akhirnya kami berpisah...erm....xdr jodoh..hadiah2 yg diberi hanya tinggal kenangan ajer....dlm kotak.

kt opis dulu..pon sama...dilamar oleh seseorg...tp akhirnya kami berpisah jua....uwaaaaaaaaaa sedey nyerrrrrrrrrrrr...........yg teramat...da kering airmata dah.....tapi...Allah lebih menyanyangi ak.....yang menghendakki segala yang baik utk kehidupanku....tiada jodoh antara kami.....


kini....aku mula menyanyangi seseorg.....
klu boleh setiap mlm ingn ku dgr sorenya.....tp?????????????????????????????????erm.......xtau la nk ckp...adakah aku perlu megundur diri sekali lagi........................atau aku melwan sikap aku itu???????????????????????????plssssssss

0 comments: