? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 27 June 2009

june...





















hye..lama x nulis kt blo ni....mcm xde mood plak nk wt karangan.hehehe..da 3 hari berlalu....my bday.....25.06.2009.best kan...tp mcm rs takut plak...mengenangkan diri ini yg dah separuh abad.....xkawen2....mak....tulung aku...hahahha...aku berterimakasih kat kwn2 yg sudi wish aku mlm tu....sampai subuh pon ada yg wish....tp tidak lagi dr org yg tersyang...hahhaha..dah xder..kuikuikui....












esoknya ke skul....aku diberi hadiah oleh ank2 murid ku...terharu sgt...n kelas permata hati...hehheh..bengong! punya razali n azmi....hahahha...masuk kelas jer dierang da nyanyikan lagu bday kt aku....terharu beb....selamat ulang tahun sayang.....












esok tu..aku bw la puding jagung yg aku buat sendiri mlm tu ke sekolah....untuk jamu cikgu2..hehehhe...abes aku pagi tu..kene pasal xkawen lagi....ada yg kutuk aku memilih...benci tul statement tu.......huh...ni la nasib kawen lambat.hahahha....(ketawa je...sbenarnya risau)










esok tu juga aku mengabiskan masa dengan tepon kkengkawan..pasal free kan..hahaha...sampai kul 12.01 mlm..heheheh..last skali aku tepon kwn aku yg bersuara sedap...en otaikot...best tul sore dia...mcm cute2 gtu...ble ckp cmtu...dia mesti malu..hahhah..hmm...bestkan....klu dpt mengenalinya lebey2..hehehhe...xder maknenya....










aji msg lmbt...hahahha...tpxpe la...mlm sebelum tu..kengkawan from my old offfice dtg muo....termasuklah aji...tu pon aku da cukup berterima kasih.walaupon dierang xtau bday aku ble....hehhehe..xde pe nk tulis g la...mcm poyo laks tulis blog ni sebenarnya...heheheh.adios



































0 comments: