? ??????????????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.9 (48 Ratings)??134 Grabs Today. 22128 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????5?? ?????????????????????????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.9 (27 Ratings)??131 Grabs Today. 25067 Total Grabs. ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 6 June 2009

06.06.09

best kan tarikh tu......hmm...aku sebenarnya seram dgn tarikh2 best ni....semenya gara2 dulu-kala...byk kenangan disebabkan tarikh2 yang best ni...so...skrg aku xmu dan x akan terhegeh2 dekat tarikh2 yang best2.......never!...tp tarikh ni pada ku cantik la....06.06.09....wow..bestnya klu dpt......ermm...ramai btul org kawin tarikh ni......
tp mlm td gak..aku da wish bday org....heheh....wpon xbest aku wish gak la....ish2....tp xdapat nk tunggu kol 12...kul 11.16 mlm...mata aku da xlarat da....aku smpat baca msg dia 2x pastu....aku xtau citer lg...then terus tertdo...siannnn dia...mesti dia tg msg aku....padahal aku da tdo...ahaksss.....jahatnya aku....lantak la...mmmm...

mlm 06.06.09 gak...aku terlupa nk angkat baju siang hari....mlm kul 8.30 ble aku angkat baju...aku terpandang kat bulan......subhanallah,,,,,hanya itu je yg mampu aku ucapkan meelihat kebesaRan Allah.....aku terus naik ats umah....amik hp utk amik gambar bulan tu...very interesting la bagiku...aku ajak ank sedara aku tgk bulan.....dan aku ajar dia..ble nampak sesuatu ciptaan Allah..kene lafazkan Subhanallah...amik punya amik....xdpt plak nk dptkan bentuknya yg betl2 .....tp aku akan download kemudian yer....aku bkn aper...mmg akan ada perasaan sedikit teruja bile nampak bende2 mcmni...pasal aperr...aku mmg takut dgn hari kiamat...yaAllahhhhhh....byknye dosa aku yg belum terampun lagi.......berilah aku ruang ya Allah untuk bertaubat pada Mu.....aminn..

0 comments: